Friday, September 07, 2007

Japp. Jodå. Schoup.

dagis verkar funka bra. hon gillar bilarna. och pippi såklart. K är visst inte lika nöjd över att han måste tillverka en garndocka under tiden A kör bilarna. pedagogik är spännande. kanske borde läsa en kurs?

annars tillbringar jag och mina kollegor P&B dagarna med att söka efter vinteroveraller till våra barn. (B har hittat en sida med återförsäljare av Reima-overaller i hela Europa, han har pluspoäng nu. P hittade en affär på Värmdö.) vi diskuterar musik och barn. och mediciner naturligtvis.

jag är dessutom omorganiserad på jobbet. numera är jag senior och kommer få en egen chef. fint som snus. tror jag iaf. innebär det löneförhöjning månntro? neh.

på måndag skall jag konsultera min narkosläkare. mätning och vägning. usch. :( den 17/9 skall jag operera bort mina gallstenar. sen sjukskriven i en vecka. jihooo! eller nåt. jag längtar inte.

lyssnar på senaste candlemass som är riktigt bra trots ny sångare. jag gillar doomdoom.

No comments: