Wednesday, September 12, 2007

facebook

ja, jag var tvungen att regga mig där och testa. det är väldigt spännande att söka på gamla klasskamrater och andra för att smygkika lite på deras bilder :) men annars så klarar jag mig utan det forumet. jag förstår inte riktigt det där med top friends och drinkar och annat. jag är gammalmodig.

träffade Marit och Hedvig i torsdags, det var jättekul och såååå länge sedan sist. saknar dom. jättemycket. ofta. borde ta och samla ihop till en lite fest snart. fick mail av Pålle oxå, kul!

syster har fyllt 40 år. måste komma ihåg att skicka present.

A fixade sin ensamtid på dagis väldigt bra igår ända tills de andra (315) barnen kom inrusande! K fick gå och hämta henne en halvtimme före utsatt tid. idag testar dom igen. jag hoppas det går bra. hon är tydligen väldigt förtjust i bilarna (herreguuuud, hon är ju tjej! ;) på dagis.

idag är jag extra kär i både K & A. <3

2 comments:

Anonymous said...

bilar? å nej! ni måste genast ut och handla barbie's!! ;-D

Anonymous said...

annan grej. vänner. man borde samla sina närmaste och bo i samma stadsdel så man kan spontanumgås!