Sunday, July 01, 2007

förfirande av 30-årsdag

förfirade min trettioårsdag igår tillsammans med Samuel som firade sin trettiotvåårsdag. PT, Metalpuh, K och A sjöng så fint för oss. vi åt tacos och fryst gräddtårta. Metalpuh har fått en finfin kaffebryggare. jag fick så fina presenter! Ozzys nya skiva med affisch!! en utekväll med PT & Metalpuh, tvål (tror dom tycker jag lukt iil) och en badbomb. vi sparkade spindelmannenboll efter fikat. A ville helst sitta på den...

fortsätter med jobbet dårå.

just ja, A har fått sin tripp-trapp nu, hon älskar den. lovely.

3 comments:

Anonymous said...

Men hallå dåråh! Grattis! :-D Tripptrapp-stolarn har jag också spanat på Blocket.

Anonymous said...

Nu läste jag mer noggrant. Du har ju FÖR-firat din 30-årsdag dvs grattis i FÖR-skott! :-)

Anonymous said...

Fast idag är det på riktigt!

GRATTIS och allt gott i världen,
önskar Årstasälen för dom nästa tretti åren! Hurra, hurra, hurra, hurraaaaaaaa :-)

/ 070705 kl. 06:29