Monday, April 09, 2007

"du har många vackra stenar"

japp, massor med stora, fina stenar var det visst. fastade i mer än ett dygn (jävligt hungrig), satt och väntade i 1,5h på min förestående akutoperation och när läkaren äntligen kom så fick jag åka hem. de vita blodkropparna var på väg neråt igen, så det var ingen infektion i gallblåsan. ta en voltaren till och gå hem. jaha. that's it? jag har fortfarande jävligt ont och kan knappt gå i trappor eller ta mig ur sängen... men vad fan, ta en voltaren bara.

tråkigast är att jag missade att träffa M, K & I i helgen. S & M hoppas jag få träffa snart iaf.

nu dags att klä sig, ta en voltaren till och åka till jobbet - jag orkar inte gå min 45 minuters promenad iaf. tråkigt.

just ja, K tar nätterna med A nu! thank you lord. inatt har jag sovit, sovit och sovit. när jag vaknade till imorse låg A och höll i StorPippi och snarkade högljutt. så jäkla skönt.

1 comment:

Anonymous said...

Men nu fattar jag inte, dom plockade inte ut något? Fick du bara Voltaren och sen hejdå? Krya på dig!