Friday, January 26, 2007

långa nätter

hallå?! när i hela fridens dagar ska jag få sova en hel natt? gick och la mig strax efter 2200 med lillsnoppan, hon sov som en ängel. jag med. till kl 0100. sen dess har vi varit vakna. eller, hon väcker mig med jämna mellanrum och K sover. jag blir göjvet. måste försöka sova lite när K och lillan stigit upp helt enkelt.

promenad igår ner på stan. shoppade kläder till A för 1000:- . hittade superbra jeans för smala bebisar på rea på Åhléns!!! jag är så glad :) annars blev det mycket PO.P. bra kvalitet och bra storlekar. jag tjänar på det i slutändan. nu är det några fler bodysar som saknas. och strumpbyxor från OBS! skitbra kvalla där med. och billiga.

igår när K ringde från mobilen och snackade billån och annat, så fick lillan "prata" med honom; hon tittade på telefonen och pussade på den! jag blir alldeles tokglad och kär i lillsnoppan.

någon som har tips på andra smala byxor till tiomånaders?

No comments: