Thursday, January 25, 2007

babylands prisfest = kaos

igår hade babyland realisation på bilstolar. prisfest kallade dom det. kaos vill jag kalla det. vi (jag och Mary, jobbarkompis som fick en Valentino 2 mån efter mig) var där kl 1015 (festen startade 1000 en ligt inbjudan) och det var kaos. alla som kom ut hade en bilstol. en sån som jag skulle ha. naturligtvis. jag, som är en snål jävel, tog fram armbågarna (med A på en av dom) och pressade mig fram till stolarna. fick tag på en classic brownfärgad sak. underbart. tungt, men underbart. sjukt mycket folk på liten yta. 1795:- för en splittny Akta. Babyland är bra. På lördag är det rea på Stokkestolar. jag ska dit igen och trängas. ohyeas.

annars inget nytt under solen. ska kanske gå på öppna förskolan om vi orkar. annars tar vi en promenad till torekällberget bara och sen går vi hem och badar :) det låter nästan mysigare. det är ju fredag så det blir tacos till middag ikväll. det gillar lillan, men inte pappan. mamman älskar det.

var förresten trevligt att träffa M och V igår. A gillar att umgås med barn, även om hon är för liten för att "förstå". hon fullkomligt älskar små, små bebisar. hon skriker "tiiiiiiitta" "mammaaaaaaa" "tiiiiiitta" och pekar när hon ser en liten en. hon vill peta och känna och pussa på de små liven.

pippidockan får väldigt många pussar. katten Pus med.

2 comments:

Anonymous said...

Ihh, hon pratar! Vill ni komma någon gång typ feb/mars (ja, jag veet typ jättelångt fram, men vi är upptagna en massa). Vi bjuder på middag och det blir inte palt så att K kan äta!
/Sanlo

annazara said...

Tjo! Jamen det låter trevligt. Jag börjar jobba i mars, det har snart gått ett år?! Goddamn.

*skrattar* Jag vill gärna ha palt!