Friday, September 08, 2006

engelskakurs

jag ska börja på engelskakurs med jobbet nästa onsdag... det innebär att K ska vara hemma en dag i veckan med A! så bra. jag har varit jätteorolig för honom. han stressar hela tiden, pendlar minst tre timmar varje dag och försöker räcka till och fixa allt precis som han alltid gjort. det är svårt att hitta balans då. förhoppningsvis kommer han lugna ner sig lite nu. jag vet att A kommer bli glad iaf. jag med naturligtvis, även fast jag kommer vara borta hela dagen :)

snart börjar babyrytmiken också. spännande. jag längtar faktiskt! A är så kul att ha med sig på sånt där, hon blir jätteglad och skrattar och sprallar. sen att jag kanske inte är direkt så huvvas bra på det där med sång och dans, det får man liksom på köpet.

idag har vi promenerat ner på stan och handlat kläder till K, vilket var på tiden. trasiga och urtvättade t-shirts är ingen höjdare. hittade bordstabletter i plast med. nu saknas bara gardinstång till vardagsrummet och såna där panelhållare. japp, jag har gått och blivit modern.

A sover så jag ska till och laga mat. idag har varit en riktigt bra dag. jag börjar gilla händelselösa söndagar. hoppas det inte regnar imorgon så jag och A kan promenera till BVC. 6 månaders kontrollen är imorgon.

No comments: