Tuesday, June 20, 2006

umeå!
i fredags tog hela familjen flyget upp till min familj i umeå. skönt med avbrott i bebisvardagen. en förväntansfull kusin stod och hoppade på flygplatsen. (ohhh idol-daniel på radio rix nu!)
dop av lilla ida på söndagen. sen middag hos simone. blir inget dop av vår lilla tjej. det är inget för oss det där. funderar på en namnfest i augusti istället.

k åkte tidiga morgonflyget hem på måndag. trååååkigt. men, nån måste jobba och tjäna in alla pengar som jag och lillan gör av med.
shoppade med simone i självaste storstan. hittade inget. lyckades störa en finfin kontorsnisse som åt lunch på max. han gillade inte skrikiga ungar och tyckte att det borde vara förbjudet för småbarnsföräldrar att äta lunch mellan 12-13 på vardagar. jaha. förmodligen tänkte jag likadant innan jag fick amalthea... probably.

träffade ingen kändis heller, tack och lov. varför är det så egentligen? att man är så rädd för att träffa någon man känner när man är i stan? borde inte det vara kul? egentligen?

väntar på annika. en timme kvar. det är iaf skoj.

jag hatar soul och r'nb.

No comments: