Thursday, June 15, 2006

första bloggen dårå

jaha, jag trodde inte att jag skulle börja med nåt sånt här men...
antagligen blir det här lite av en sorts "kom-ihåg" för mig själv. kul.

annazara, 28 år, sambo med kristoffer, har världens finaste bebis-amalthea. lyssnar på musik mest jämt. hemmafru just nu. älskar engelska bulldoggar. längtar efter naturgodis och att komma i mina vanliga kläder (graviditet är grymt mot tjockisar). får dagarna att gå genom att titta på min bebis och lukta henne på huvudet med jämna mellanrum.

dagen började mysigt med varm sovbebis som kräktes på min rena sound-pollution t-shirt. fast det gör inget, för jag har tvättid nu, som jag inte använder. den varma sovbebisen sover fortfarande och jag kan ju inte väcka henne. åker till umeå imorgon så det är nödvändigt att tvätta. sambon har sms:at och påmint mig om att jag måste tvätta. jävla massa gnäll om den där tvätten tycker jag.

hittade iaf sovbebisens turkosa döskallebody. tack och lov. den har varit på tur. de blommiga sommarbyxorna är fortfarande på tur. irriterande.




1 comment:

Sanloko said...

Mer, mer, mer! :-D