Tuesday, June 19, 2007

Drottningen utmanar

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Okej, jag är nog vanligare än jag tror, för det här var ingen lätt uppgift...

1. Jag adderar tvåor och treor i huvudet när jag kör bil. 2+2+2+2+2 osv ända tills jag kommer till 100, då börjar jag med treorna. fast då blir det inte jämnt 100, så då börjar jag om med tvåorna igen.

2. Jag har en förkärlek för 80-talet, jag älskar kläderna, musiken och frisyrerna.

3. Jag kan nästan alla repliker i filmen Dirty Dancing.

4. Jag svarar alltid nej när någon frågar om jag klippt mig, vare sig jag gjort det eller inte.

5. Innan jag somnar hittar jag på scenarion om hur morgondagen ska bli. Galna scenarion, sånt som inte kan hända.

6. Jag är en fegis. Vågar mig inte på nya, simpla saker om jag inte har någon följeslagare. Det tog mig nästan 2 år innan jag följde med till matsalen på jobbet, bara för att jag tycker det är obehagligt när jag inte vet hur det ser ut där och hur man gör. (Som om det skulle vara så himla annorlunda mot tidigare matsalar jag besökt...)

Så nu har jag berättat några av mina hemligheter. Jag utmanar följande: 03108 , en vanlig vardag , Hotthott och Marajjah . Det är nästan alla bloggar jag läser... :)

Hyvens.

1 comment:

Anonymous said...

hahaha, din sexa där hade ju lika gärna jag kunnat skriva