Thursday, March 29, 2007

update


1. Amalthea har fyllt 1 år! Hon fick jättefina presenter och hade tre kalas.
2. Jag jobbar och K är hemmapappa.
3. Amalthea har lärt sig gå!
4. Amalthea har slagit hål i pannan.

Idag har jag semester för K är på kurs med Kurt. Johanna kommer hit så vi ska ta en promenad på berget och titta på alla djurbebisar. Jag älskar Torekällberget. Mysigt.

Jag som aldrig skulle köpa kläder på polarnopyret... Igår köpte jag vindjackan som hör till fleecen som jag redan har köpt till henne. Dessutom var jag tvungen att köpa den fina mössan som passade såååå bra till jackan och fleecen och... Ja. Kan rekommendera ett annat klädmärke, Småfolk, jättefin kvalitet.

2 comments:

Anonymous said...

Hål i pannan! OMG! Vad hände? Är det en stor bula? Gör det lika ont för mamma som för Amalthea kan jag tänka mig. Jag har förresten startat en till blogg- fotoblogg-. http://mobilemememto.blogspot.com/

annazara said...

hon ramlade in i hallbyråns hörn. eller så var det Ks lampa som står på golvet i hallen som var orsaken (jag tror mer på det). ett jack rakt in till benet...