Wednesday, February 28, 2007

magsjuka

idag är det dagen D. idag börjar jag jobba. om det inte vore för min trevliga magsjuka... i tre dygn har jag haft ont i magen och rejält med räserbajs. bara kräkts en dag. på öppna förskolan. jippie.
jag har således sjukskrivit mig idag. det känns skit. jag har liksom laddat för den här dagen. gruvat mig, längtat och laddat. nu blir det inget. känns som att gå till tandläkaren, men när man väl kommer dit är tandläkaren sjuk. jag hatar tandläkare.

K ska precis iväg med A till öppna förskolan. JAG vill ju! fan, tänk att allt ska vara så jävla rättvist numera. JAG vill vara hemma med mitt älskade lilla barn. ja, jag vet, det är VÅRT barn.

imorgon ska min magsjuka vara borta för jag ska till jobbet.

1 comment:

Anonymous said...

Räserbajs är roligt, inte...själv är jag trög i magen- funderar på katrinplommon eller nått!