Monday, July 06, 2009

min födelsedag.

spenderas som vanligt på Parken Zoo i Eskilstuna. mycket trevlig. i år hyrde vi en stuga ist för hotellrum. barnet fick akut panik förra året då hon insåg att vi skulle sova i det lilla rummet. stuga var mycket trevligare och 1000 kr dyrare.

karusellerna var mycket mer intressant än djuren i år. tur att K kan åka med henne, jag blir åksjuk. lagom varmt, god mat och lakritsstänger. tyvärr bestämde sig halva Gnestas myggbestånd att hugga mig på höger fotknöl innan vi åkte, så den svällde upp och betedde sig som en full fotboll.

jag fick jättefina Fipilippa K muggar av min kära karl och dotter. och ett hemmagjort halsband. när vi kom hem stod en oväntad kreation på bron; det var Tessan och Gunilla som skickat blommor till mig! tack :)

idag kommer Ks familj, så vi ska bjuda på tårta. imorgon kommer "riktiga Moa" (A har döpt sin nya tiger (eg lejon) till Moa) och hennes mamma. mys! hoppas på bra väder.

No comments: