Wednesday, April 08, 2009

fyra saker som jag...

Fyra TV-program jag brukar se:
Efterlyst (jag är småkär i Leif GW), Unga mödrar (kära nån), Antikrundan (ja, jag vet.) och Rent hus (hugasligen Brattfarspigen).

Fyra saker jag gjorde igår:

Jobbade, fikade med granntanterna, lyssnade på The Mission och luktade på mitt sovande barns huvud.

Fyra saker jag längtar till:
Träffa Hedvig och Marit, semester, få vardagsrummet klart samt ett nytt kök.

Fyra saker som står på min önskelista:
En Berglund (Engelsk bulldog), ny diskmaskin, nya sommarkläder och en resa till Norrland.

Fyra saker jag avskyr:
Falskhet, torka spisen, övervikten på min kropp och magsjuka.

Fyra saker jag tycker om att göra:
Fika med trevligt sällskap, åka bort, lyssna på musik, träffa Lilly (och hennes familj).

Fyra saker jag åt igår:
Kycklingwok, äpple, fjärilsmakaroner och kycklinggryta, youghurt.

Utmanar ingen men önskar alla en glad påsk.

1 comment:

Trolltantan said...

superschyssta klubben...
Nu e man tant också!
Ha ha