Monday, January 21, 2008

sju sanningar

Drottningen har utmanat mig att skriva sju sanningar om mig själv och reglerna är följande:

Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.
Utmana sju personer.
Lämna ett meddelande till dem du utmanar.
Sju sanningar om mig:

1. Kontroll. Det är ett helvete att tappa fjärrkontrollen.

2. Sjukdomsinsikt. Eller inte. Jag har hjärnblödning en gång i månaden minst. Cancer är en annan återkommande sjukdom. Springmasken ska vi inte ens prata om.

3. Jag har inte läst alla fina titlar som står i min bokhylla.

4. Ibland pratar jag för fort. Ord liksom strömmar ut och jag undrar vad jag sagt egentligen? Menade jag det där? Var det verkligen sant?

5. Jag ger ofta bort saker som jag egentligen vill behålla, bara för att vara snäll. Dumt kan tyckas då jag saknar prylarna emellanåt...

6. Jag kräver aldrig tillbaka utlånade pengar även om jag är helt black själv. Jag tycker det är fruktansvärt pinsamt.

7. Jag är en mes när det handlar om mitt privata jag - men på jobbet är jag en riktig surtant och ser till att få det "my way".

Sju personer att utmana:
03108
marajjah
Cama
Tassemarker

Det får räcka så.

1 comment:

Anonymous said...

Vilka kluriga sanningar du hade, jätteintessant att läsa. Nu ska jag se om jag kan få ihop ngt också.