Monday, October 30, 2006

Umeå

åker till umeå imorgon. gissa om det ska bli oväder? johoda.
jag och lillan ska ta lite semester från vardagen och umgås med carola och barnen. jag har längtat efter det jättelänge. nu äntligen blir det av.

har börjat känna av att det är mindre pengar som kommer in varje månad nu. tråkigt. fast det är inte så allvarligt, men ändå. vi klarar oss, men utan det där lilla extra. köpte upp kläder till lillan nu, hon växer ur allt så himla fort. på längden, men inte på bredden. ibland är jag orolig för att hon är så smal, men samtidigt så säger alla som vet att hon följer sin kurva och att allt är bra.

var på kryssning i helgen, det var riktigt trevligt! fia och julles bröllopsfest. lillan älskar att umgås med massa folk :) vi åt god mat och massor av godis. somnade i hytten runt 2300 till ett härligt allers-korsord. vi är så party numera. kul var det iaf. :)

nu badar bebiskorven och pappakorven :) det låter riktigt mysigt! plask plask.

bara två månader kvar till jul. hjääääälp.

1 comment:

Anonymous said...

Tjoho, jag kan äntligen skriva! :-D

Vad mysigt med bad. Har själv premiärbadat tillsammans med lillan i stora badkaret för bara några dagar sen. Härligt men kort. Vågade inte riskera att få ett oönskat bajsbad. *urk*

Var ska ni vara över jul och nyår?

... och du kan säkert lugna dig om vikten. Jag har en som alltid ligger på -1 på vikten men +1 på längd och huvud och även det verkar vara ok.

Du kan förresten lägga till det där läget där man måste skriva in en kod för att kunna skriva anonymt om du börjar få spamkommentarer här. Det fick vi i våran blogg innan vi gjorde det.

//M